Pitäskö tähän välliin jottai kirjotella. Kiitos Reetan (rentukkakuu), mullaki on blogi. Pikkusiskoni ovat jelppineet mua kans. Eilen sit siirtelin kuvia galleriaan... mut tulipa tenkkapoo. En saanu kuvia kohtaan "lisää uusi kirjoitus". Piti luovuttaa ja kokeilla aamulla uuestaan. Ja homma sujui kuin leikki. Ei nii mitään ongelmia. Taisi olla vain väsymys syynä töppäilyyn. Päätin vain olla oppivainen yksilö :D   Mutta mutta, oliki taustakuva hävinny. Ja mä niin tykkäsin siittä!!! Snif! Tietotaito vaan loppui, kun pitäs laittaa uus kuva. Sitä en viel hallihe, alottelija kun tällä saralla olen. Mutta ei sitä kaikkee kerralla viel opi. Konkarit ja ammattilaiset suonevat anteeks nää virheet. Eihän kukaan oo seppä syntyessään!!! Ja oppia ikä kaikki... Olen yhen sortin "mummo ankka", joka ei kaikkia nykyajan kotkotuksia kaipaa. Blogin pitoon vain jäi koukkuun, minäkin :D  Mä pidän vanhan aikasesta tyylistä, sellasesta Tilda-tyylisestä.